tisdag 18 augusti 2015

Road Trip Scarf och handledsvärmare

Jag har gjort mej en "Road Trip Scarf" och ett par handledsvärmare i garnet "Elise" från "Järbo", ett garn som jag köpte i vintras och och inte riktigt vetat vad jag skulle göra med det.
Men nu så har jag använd mej av garnet och vart super nöjd med resultatet.







Garnet jag använde heter "elise"  ligger på 100g = 330m färgnr 69006 och försäljare Järbo.
Jag virka sjalen med virknål nr 4 0ch 4,5. Jag la till 10 extra v. Och det gick åt ca 150g

 Och här är handledsvärmarna som är gjort i samma garn och mönstret kommer från Drops Design






Blommorna som sitter på sjal och handledsvärmarna kommer från Bautawitch

Tack till alla som har gillat mina inlägg på alla fb grupper som jag är med i, Blir så himla glad för alla respons jag får :-)
Mitt instagram är @virkusstickus

Tjingeling
Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar